No Walls, No Problem!
Satu pasangan suka bahagian luar pantai moden rumah mereka dan mahu bantuan Christina untuk membuat bahagian dalamannya sepadan. Untuk mencapai estetika yang mereka mahukan, Christina perlu merobohkan setiap dinding dalaman di tingkat bawah.