Growing Up Christina
Christina menerima pelanggannya paling penting, ibu bapanya! Kini, memutuskan untuk merombak rumah zaman kanak-kanak Christina, dan kesukaan mereka terhadap masa lalu mungkin mengganggu rancangan Christina.