Basement Blow Out!
Disebabkan pengalaman buruk pengubahsuaian lalu, pasangan ini kini hanya percayakan Christina untuk mengubah ruang bawah tanah mereka yang belum siap. Christina mahu guna bilik-bilik berbeza bersepadu untuk wujudkan ruang hidup unggul.