From Twelve to Two
10 anak pasangan ini semuanya telah berpindah, tetapi mereka mempunyai terlalu banyak kenangan untuk berpindah. Kini, Christina mahu segarkan ruang mereka untuk jadikannya berfungsi untuk mereka berdua. Christina juga cari rumah Tennessee seterusnya.