Name Your Price: Battle Four!
Empat pesaing diberi bakul dengan hanya tiga item, dan lelongan langsung menentukan bahan yang setiap cef dapat sebagai ramuan keempat mereka. Seorang cef meningkatkan jangkaan dengan membelanjakan banyak wang untuk mendapatkan bahan kegemaran.