Name Your Price: Battle Three!
Empat cef berani hadapi lelongan sebelum setiap pusingan untuk tentukan ramuan keempat mereka. Keadaan jadi menarik dalam pusingan pembuka selera apabila cef yang dapat item rebutan akhirnya bergelut dengan bahan bakul asas.