Legends: Maneet Chauhan
Empat pesaing luar biasa kembali ke dapur selepas dipilih sebagai kegemaran oleh hakim legenda Maneet Chauhan. Bakul yang dipilih Maneet untuk pertempuran ini termasuk perisa khas Nashville, pencuci mulut India dan koktel beku.