Legends: Scott Conant
Empat juara kembali ke dapur dengan jemputan peribadi hakim legenda Scott Conant. Sayuran yang terkenal menjadi ujian sebenar dalam bakul pembuka selera. Dalam pusingan kedua, seorang cef hadapi halangan besar apabila bahan jatuh ke lantai.