Slime the Competition!
Tenderloin aligator dalam bakul pembuka selera agak mengejutkan, dan lendir yang boleh dimakan dalam bakul hidangan membawa gelak tawa dan harapnya sesuatu yang menarik untuk hidangan utama tukang masak.