Smoothie Operators
Empat dinamo masakan muda cuba menarik perhatian para juri, termasuk juri jemputan Jessica Alba, dengan pembuka selera yang termasuk lidah lembu. Bakul hidangan menggandingkan smoothie oren dengan beberapa kegemaran yang lazat.