Out With the Old, In With the Old World
Pembeli rumah kali pertama membeli ladang 50 ekar tempat dia dibesarkan, tetapi ia masih bergaya 70-an dengan dapur yang sempit dan tidak berciri. Ben dan Cristi guna elemen baru untuk cipta rumah dengan pesona dunia lama, termasuk dinding batu tengah.