Building on Shaky Ground
Satu pasangan mahu kemas kini rumah yang mereka warisi daripada bapa tiri suami, untuk menjadikannya kediaman tetap mereka. Namun apabila Ben dan Cristi mendedahkan masalah struktur yang banyak, ia mungkin menelan keseluruhan peruntukan pasangan itu.