Roboto Reboot
Ketika Carlos tidak menjumpai robotnya, Roboto, adik-beradik itu memutuskan untuk mencetak robot 3D baru yang lebih kecil – tetapi akhirnya mencipta kekacauan apabila pencetak mencipta lebih banyak robot sehingga tak dapat ditangani.