Haunted Train
Kru Dream Factory membantu Datuk Bandar Murthy memindahkan Enjin Stim lama Steamport yang terkenal - dan kononnya berhantu, apabila keretapi itu secara misterinya bergerak dengan Datuk Bandar, Biff, Tiff, Moose dan Fluffles di dalamnya!