Let the Good Times Roll
Dengan dua buah bilik tidur dan tandas untuk disiapkan, Jonathan dan Drew bertungkus lumus untuk pastikan Ben dan Erin Napier dari rancangan HGTV, “Home Town” pilih rekaan mereka sebagai pemenang cabaran minggu ini.