Welcome to The Big Easy
Jonathan dan Drew uruskan pengubahsuaian dua unit rumah kecil yang usang. Dua beradik ini ubah ruang tamunya dan Jonathan beri sentuhan vintaj dalam rekaannya manakala Drew beri sentuhan desa moden.