The Gothowitz Deviation
Howard dan Raj (bintang siri Kunal Nayyar) melawat kelab malam Goth untuk mencari wanita, manakala Sheldon cuba mencipta Penny yang lebih baik menggunakan pengubahsuaian tingkah laku berasaskan coklat .