The Precious Fragmentation
Apabila rakan-rakan menemui cincin alatan filem yang langka daripada The Lord of the Rings di jualan garaj, ia mengancam untuk memisahkan mereka, memaksa mereka memilih cincin itu atau persahabatan mereka.