The Pork Chop Indeterminacy
Leonard, Howard dan Raj semuanya terpikat dengan kembar Sheldon, Missy (bintang undangan Courtney Henggeler) dan Leonard merangka rancangan untuk menghapuskan pesaingnya. Pelan itu tidak menjadi. Namun Sheldon yang menentukan siapa pilihan Missy.