The Loobenfeld Decay
Selepas mendengar Penny menyanyi, Leonard berbohong untuk mengelak daripada menonton persembahannya. Sheldon melangkah lebih jauh dengan pembohongan lebih rumit, yang membawa kepada kemunculan sepupunya yang tidak wujud. Bintang undangan DJ Quall.