Ready to Rumble
Ben berfikir bahawa dia telah merosakkan komputer Gwen, jadi dia menyelinap keluar dan memasuki 'pertandingan gusti utama' untuk memenangi wang yang cukup bagi membelikan Gwen komputer baharu. Sebagai Fourarms, dia menjadi selebriti dengan peminat.