Perfect Day
Ben menyangkakan harinya sempurna tapi sebenarnya dia telah dimasukkan ke dalam dunia mimpi oleh Enoch dan Forever Knights yang sedang cari Omnitrix. Dunia Mimpi Ben menjadi dunia mimpi ngeri dan Ben terpaksa melalui pengalaman paling seram baginya.