Wendell Pierce
Pelakon Wendell Pierce memperincikan perjalanannya yang luar biasa ketika Ina Garten mengajarnya cara menghias mufin jagung raspberi dengan jem manis. Kemudian, Ina hidangkan makanan laut musim panas satu kuali yang lazat dengan kima, sosej dan jagung.