Keluarga
Tanpa ditapis -- Baylen menyedari makna penempatan semula kerja Colin untuk hubungan mereka. Baylen dijemput menjadi panel tetamu di Konvensyen Tourette di Dallas tetapi lapangan terbang dan penerbangan boleh menimbulkan bencana.