Uncensored: "I Have Tourette's Stupid!"
Tanpa tapisan -- Baylen Dupree ialah gadis yang hidup dengan Sindrom Tourette dan ia memberi kesan kepada setiap aspek kehidupannya dan kehidupan ibu bapa dan lima adik-beradiknya.