Soup Is Good Food!
Jonathan Bennett melihat hidangan gaya lama tahun 1953, dan para cef perlu menggunakan pengisar daging vintaj untuk membuat hidangan hari ini. Kemudian, para peserta menggunakan trend makanan kentang goreng senyum.