Rise and Shine!
Dengan inspirasi daripada pemenang Olimpik, Greg Louganis, Jonathan Bennett minta para cef gunakan makanan kegemaran tahun 1984 dan ketuhar Easy-Bake untuk buat hidangan mewah. Kemudian, para cef buat piza birria dan beri olahan sendiri pada Baked Alaska.