The Family Bling
Todrick Hall dan Kim Myles sedang cari impian yang paling liar dan mewah yang dijadikan kenyataan apabila keluarga berkongsi visi yang sama. Dari vila berilham Greek ke sarang lanun, ini pertempuran tiga keluarga, tetapi hanya satu akan menjadi finalis!