Blast From the Blingy Past
Kembara masa dengan Todrick Hall dan Kim Myles ketika mereka melihat rumah dari zaman mewah yang telah berlalu! Dari istana sebenar di Hollywood Hills ke rumah Victoria yang aneh, ia pertempuran masa lalu yang mewah untuk tiga rumah.