Shotgun Wedding
Ava mengambil alih setelah mengetahui kebenaran tentang Drew. Nathan akhirnya sedar akan manipulasi Matt. Matt menghantar mesej kepada Copycat Killer. Ava menamatkan Murder Bunny. Tory bertindak di luar kawalan.