Barbie Dreamhouse Challenge: Out of the Box
Ashley Graham mengacarakan pertandingan pengubahsuaian Barbie DreamHouse sebenar yang pertama. Hanya ruang hasil olahan sebuah pasukan akan dipilih sebagai pemenang, dan seorang peminat Barbie bertuah akan memenangi penginapan dengan tema Barbie.