Barbie's Big Pink Carpet Finale
Christina Hall dan James Bender berdepan Michel Smith Boyd dan Anthony Elle. Kemudian, empat ruang finalis bertanding dalam acara "Permaidani Merah Jambu". Satu ruang dipilih sebagai pemenang, dan seorang peminat memenangi penginapan di DreamHouse.