The Pain Was Off the Scale
Dr. Emma bertemu Hester, yang mengalami kulit kering dan keradangan, menyebabkan gatal-gatal dan pendarahan. Andie telah melawan verruca selama satu dekad. Dia meminta bantuan Dr. Emma untuk tapi takut untuk membuangnya selepas pengalaman buruk.