Tubuh Mohammed dipenuhi dengan beratus-ratus tumor. Dr. Emma melakukan tiga pembedahan untuk mengeluarkan lebih 150 tumor. Lili bergelut dengan masalah ketiak gatal dan berdarah serta berbau kuat. Dia terdesak untuk dapatkan diagnosis.