Jason's Pain in the Butt
Dr. Meegan Gruber menghadapi pembedahan sedar aling menakutkan sepanjang kerjayanya -- membuang perut yang menggelebeh. Sementara itu, Jason mencari pengangkat punggung untuk menggemparkan seluruh Kentucky.