Derrick Bares His Man Boobs
Dr. Meegan Gruber pakar dalam melakukan pembedahan semasa pesakit sedar. Derrick memesan makan tengah hari sambil membuang buah dada lelakinya, Genny meminta untuk membuang lemak dagunya dan Megan memerlukan pembedahan memulihkan lengannya.