The Mastermind
Polis yang menyiasat pembunuhan Anni Dewani mencari pemandu teksi yang bernama Tongo, yang kini menjadi suspek. Menyedari dirinya dikehendaki, Tongo menyerah diri dan mengatur perjanjian akuan, mendedahkan cerita mengejutkan yang mengubah haluan siasatan.