The Murder
Bulan madu idaman warga London Anni dan Shrien di Cape Town, Afrika Selatan berakhir dengan pantas dan kejam apabila beberapa lelaki merampas teksi dan menculik Anni. Polis menemui mayat Anni pada keesokan hari, mencetuskan siasatan pembunuhan utama.