New York City
Andrew mulakan lawatan senarai hajatnya dengan melawat bintang kulinarinya, Bandar Raya New York. Dari kedai piza klasik Brooklyn ke dim sum di Chinatown, tiada sesiapa yang tahu cara sebenar untuk nikmati bandar Big Apple selain dia.