No Strings Attached
Carrie mempersoalkan sama ada dia bersedia untuk mengambil satu lagi langkah ke arah melepaskan. Charlotte bangga dia akhirnya selesai menopaus. Tindakan spontan Miranda membawa kepada akibat negatif.