Some of My Best Friends
Berharap untuk bergerak ke hadapan, Carrie bertemu broker hartanah Manhattan, Seema Patel. Charlotte merancang perhimpunan saat-saat akhir. Miranda dan Nya berhubung kerana dan realiti keibuan.