Teutul Recall
Junior reka sebuah motosikal diilhamkan daripada trak besar bergaya moden, tapi proses pembikinannya ambil masa yang lama. Kru OCC bina motosikal vintaj gaya tentera dengan kereta sisi untuk badan kebajikan tentera veteran yang cedera.