Chopper Up the Middle
Senior dan Junior mula baiki sebuah Buick 1951, tapi ikut cara mereka sendiri. Senior pertaruhkan segalanya dengan pisahkan OCC dengan motosikal terkenalnya. Untuk kagumkan ayah dia, Junior bina motosikal untuk MLB Network.