The Mile High Club
Ani bersemuka dengan Kyle mengenai sumbangan sperma baru-baru ini. Shawn tidak pasti jika dia boleh berdamai dengan diri Alliya sekarang berbanding orang yang menawan hatinya dulu. Luke mengaku kepada Madelein bahawa dia kehilangan pekerjaannya.