Bangers and Clash
Keluarga tiba di London untuk percutian antarabangsa pertama mereka dan dikejutkan dengan penemuan baharu tentang salasilah mereka. Tammy diuji secara fizikal hingga ke had, dan satu insiden besar mengancam untuk menggagalkan baki perjalanan mereka.