Peas Out, Yo!
Semua orang bersiap untuk ke London walaupun Tammy dan Amanda bertelingkah. Chris dan Tammy mengunjungi Dr. Turner untuk dapatkan kelulusan bagi pembedahan buang kulit. Keluarga turut serta dalam larian 5K dan Amanda akhirnya berpindah ke Florida.