Ready Jet Go: Space Camp the Movie (HBO)
Jet Propulsion, makhluk asing dari planet Bortron 7 gemar mengembara. Jet dan haiwan kesayangannya Sunspot pergi melayari komet, menunggang ombak di angkasa lepas. Apabila Sunspot terlalu dekat dengan habuk komet berbahaya, dia mengecut.