Taz: Quest For Burger (HBO)
Selepas penjahat menyerang bapanya dan mencuri makanan bandar mereka untuk musim sejuk, seorang remaja perempuan Bandicoot bernama Quinn mengupah The Tasmanian Devil untuk membantu menjejaki penjahat itu melalui hutan belantara Tasmania.