Wallace & Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit (HBO)
Wallace dan Gromit berlumba untuk menghalang herbivor besar daripada memakan hasil tuaian di bandar sebelum pertandingan sayur-sayuran tahunan mereka.