Pork Perfection - Babi Tohay
Made with a sauce that takes 30 days to perfect. An ingredient, "grago" shrimp, that money often cant buy because of sporadic supply. All the reasons why a Singapore Peranakan braised pork dish, Babi Tohay, is vanishing.